- Ich przedstawiciele zwiedzili ulice handlowe Warszawy i Łodzi oraz centra handlowe, m.in. Arkadię, Złote Tarasy i Manufakturę - mówi Ewa Zielińska z Misji Ekonomicznej Ubifrance Ambasady Francji w Polsce.
Misja chce zorganizować dla zainteresowanych franczyzą spotkania na najbliższych targach Franchise Expo w Paryżu w dniach 20-23 marca.
- Francuzi szukają partnerów z doświadczeniem w rozwoju sieci sklepów, niekoniecznie odzieżowych, ale także takich, dla których odzież byłaby uzupełnieniem. Firmy chcą rozwijać salony w centrach handlowych i na ulicach handlowych dużych miast - dodaje Iwona Kuczma z Ubifrance.
Oni szukają partnerów w Polsce:
Devred sprzedaje odzież męską casual i wizytową. Rynek polski jest dla niego jednym z międzynarodowych priorytetów. www.devred.fr
Le Tanneur to największa we Francji sieć sprzedaży
galanterii skórzanej (58 sklepów), obecna w Paryżu
od 1898 r.
www.letanneuretcie.fr
Sergent Major to istniejąca od 20 lat marka odzieży
dziecięcej (0-14 lat) z ponad 350 sklepami we Francji
i za granicą.
www.sergent-major.com
Groupe Zannier handluje od 40 lat odzieżą
dziecięcą. Na świecie ma ponad 1000 sklepów i 15 międzynarodowych marek, m.in.
Catimini, Ikks, Levi's Kids, Kenzo. W Polsce jest już obecna w niezależnych
sklepach multibrandowych. Chce rozwinąć dwie marki: IKKS z "inspirowaną modą dla
dorosłych odzieżą z osobowością" (na świecie 250 sklepów, www.ikks.com) i "Z" z
"kreatywną modą dla dzieci" (500 sklepów,
www.z-enfant.com).