11 bit studios poinformowało w mediach społecznościowych, że wishlista „Frostpunka 2” jest już większa niż w przypadku „Frostpunka” bezpośrednio przed premierą gry.
#Frostpunk2 | #SnowBloodOil | #Videogame pic.twitter.com/ek4Kiv0jof
— Frostpunk 2 ❄ (@frostpunkgame) September 28, 2021
Przypomnijmy, że budowa wishlisty „Frostpunka 2” ruszyła 12 sierpnia wraz z premierą trailera, budowa wishlisty „Frostpunka” natomiast ruszyła w III kw. 2017 r., a premiera odbyła się w kwietniu 2018 r.
— Start jest fantastyczny, spełniliśmy z nawiązką założenia co do zasięgu ogłoszenia i skali budowania wishlisty. Myślę, że jednym z głównych czynników jest globalna rozpoznawalność marki „Frostpunk”, zwłaszcza że ogłoszenie rozeszło się niesamowicie głośno wśród mediów i graczy w USA, Niemczech, Rosji czy Chinach — mówi Przemysław Marszał, prezes 11 bit studios.
– Nieprzypadkowo komunikujemy także o wzroście uniwersum gry - zarówno co do skali sequela jaki i tworzonej pod okiem Jacka Dukaja antologii - to wzbudziło wielkie zainteresowanie graczy. Zresztą taki jest nasz cel - nie tylko wyprodukować kolejną grę, ale w duchu meaningful entertainment stworzyć coś większego - dodaje.
Spółka nie informowała nigdy oficjalnie, ile pozycji było na wishliście „Frostpunka” w dniu premiery gry, ale rynek szacował, że blisko 400 tys.