G6 wpływa na Bałtyk

opublikowano: 25-06-2015, 00:00

Transport morski

Serwis oceaniczny Aliansu G6 wchodzi na Bałtyk. Członkowie Aliansu : APL, Hyundai Merchant Marine (HMM), Mitsui O.S.K. Lines (MOL), Hapag-Lloyd, Nippon Yusen Kaisha (NYK) i Orient Overseas Container Line (OOCL) podjęli decyzję o przedłużeniu serwisu Loop 7 Azja — Europa na Morze Bałtyckie. Gdańsk będzie trzecim portem europejskim według kolejności zawinięć, a wszystkich wejść do portów europejskich będzie miał ten cotygodniowy rejs cztery: do Rotterdamu, Hamburga, Gdańska i Southampton.

W natomiast Azji Loop 7 zatrzymuje się w Singapurze, Yantian, Qingdao, Szanghaju i Hongkongu. Pierwszy statek G6 zawinie do DCT Gdańsk na początku sierpnia 2015 r. DCT jest największym i najszybciej rozwijającym się polskim terminalem kontenerowym i jedynym terminalem głębokowodnym na wybrzeżu Morza Bałtyckiego. Zawijają do niego bezpośrednio statki z Dalekiego Wschodu.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marcin Bołtryk

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu