Gra "Infection Free Zone", której producentem i wydawcą jest Games Operators z grupy PlayWaya, w ciągu 72 godzin od premiery została sprzedana w liczbie 175,3 tys. sztuk. To najlepszy wynik wśród wszystkich gier z grupy giełdowego producenta symulatorów. Poprzedni należał do gry “House Flipper 2”, która w ciągu trzech dni od premiery sprzedał się w liczbie 131 tys. sztuk.
Games Operators podał, że łączne przychody z uwzględnieniem zaliczek od wydawców wyniosły 9,6 mln zł. Pod tym wgledem nieco lepiej wypadł "House Flipper 2", który wygenerował 10,3 mln zł. Na platformie Steam sprzedało się 154,5 tys. sztuk, a Heybox 14,8 tys.
Łączny koszt wytworzenia i marketingu gry nie przekroczył 3,42 mln zł, a dodatkowo spółka wypłaca wydawcy Heybox 40 proc. z wpływów netto z regionu Azji obejmujące kraje zgodnie z definicją Steama. Po odjęciu prowizji z tytułu umowy dystrybucyjnej koszty gry zostały zwrócone w 260 proc. w ciągu 72h od premiery, podał Games Operators.
W ostatni weekend peak graczy na Steam przekroczył 19,3 tys. osób. Gra spotkała się z jedna mieszanym odbiorem graczy - pozytywnych recenzji jest 67 proc. Słabe przyjęcie tytułu odbiło się na notowaniach spółki na sesji w piątek - na zamknięciu kurs spadł o 15 proc. W poniedziałek po publikacji danych sprzedażowych kurs Games Operators zniżkuje o ponad 2 proc. Kurs PlayWaya jest na niewielkim plusie.