Garaż może nie wystarczyć

opublikowano: 21-02-2019, 22:00

Polski sklep kosmetyczny Fridge by yDe zaczynał działalność 11 lat temu od inwestycji we własne laboratorium.

Było ono niezbędne do stworzenia unikatowego produktu zawierającego tylko naturalne składniki. Obecnie coraz więcej start-upów od samego początku działa profesjonalne i z rozmachem. Czyżby był to koniec ery firm, takich jak Hewlett-Packard, Apple i Google, które stawiały pierwsze kroki w garażu?

— Sklepy internetowe przechodzą drogę od samodzielności do delegowania zadań. Coraz częściej zlecają księgowość, reklamę i marketing fachowcom, by skupić się na swojej podstawowej działalności i wzbogacaniu oferty. Im dłuższy staż mają przedsiębiorstwa, tym chętniej korzystają z zewnętrznego wsparcia — mówi Jacek Zientkiewicz, menedżer marki w firmie Shoper.

49 proc. Taki odsetek właścicieli e-sklepów twierdzi, że największy wpływ na sprzedaż ma systematyczne wzbogacanie oferty.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Mirosław Konkel

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu