Garaż może nie wystarczyć

opublikowano: 21-02-2019, 22:00

Polski sklep kosmetyczny Fridge by yDe zaczynał działalność 11 lat temu od inwestycji we własne laboratorium.

Było ono niezbędne do stworzenia unikatowego produktu zawierającego tylko naturalne składniki. Obecnie coraz więcej start-upów od samego początku działa profesjonalne i z rozmachem. Czyżby był to koniec ery firm, takich jak Hewlett-Packard, Apple i Google, które stawiały pierwsze kroki w garażu?

— Sklepy internetowe przechodzą drogę od samodzielności do delegowania zadań. Coraz częściej zlecają księgowość, reklamę i marketing fachowcom, by skupić się na swojej podstawowej działalności i wzbogacaniu oferty. Im dłuższy staż mają przedsiębiorstwa, tym chętniej korzystają z zewnętrznego wsparcia — mówi Jacek Zientkiewicz, menedżer marki w firmie Shoper.

49 proc. Taki odsetek właścicieli e-sklepów twierdzi, że największy wpływ na sprzedaż ma systematyczne wzbogacanie oferty.

6a41a6d8-8c30-11e9-b683-526af7764f64
Podłącz się
Newsletter poświęcony internetowi, nowym technologiom, mediom społecznościowym oraz gadżetom.
ZAPISZ MNIE
Podłącz się
autor: Łukasz Ostruszka
Wysyłany co dwa tygodnie
Łukasz Ostruszka
Newsletter poświęcony internetowi, nowym technologiom, mediom społecznościowym oraz gadżetom.
ZAPISZ MNIE

Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa.

Kliknij w link w wiadomości, aby potwierdzić subskrypcję newslettera.
Jeżeli nie otrzymasz wiadomości w ciągu kilku minut, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Mirosław Konkel

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu