Gavdi pomoże zarządzać sukcesją

KA
opublikowano: 01-07-2009, 00:00

Kogo i kiedy awansować i co z tego wyniknie? W odpowiedzi m.in. na takie pytania pomoże oprogramowanie firmy Nakisa.

Kogo i kiedy awansować i co z tego wyniknie? W odpowiedzi m.in. na takie pytania pomoże oprogramowanie firmy Nakisa.

Spółka Gavdi Polska podpisała umowę o współpracy z kanadyjską firmą Nakisa, producentem oprogramowania SAP Talent Visualization by Nakisa, które będzie teraz oferować w Polsce. Program umożliwia wizualizację danych (przechowywanych w module HCM systemu SAP) o strukturze organizacyjnej i związanych z zarządzaniem talentami. Jest podzielony na trzy komponenty. Pierwszy służy do wizualizacji struktury organizacyjnej, drugi zapewnia wgląd do danych dotyczących zarządzania talentami (prezentacja informacji o planach następstw czy sukcesji), a trzecie łączy dwa poprzednie i umożliwia zarządzanie czynnościami dotyczącymi planowania sukcesji, czyli np. określanie potencjalnych następców na stanowiska, budowanie planów kadry rezerwowej.

— Dla polskich klientów najbardziej interesujący będzie komponent podstawowy, służący do prezentacji struktury organizacyjnej — uważa Teresa Olszewska, prezes Gavdi Polska.

Według niej jedną z ciekawszych funkcji oprogramowania jest możliwość symulowania konsekwencji wprowadzania zmian w tej strukturze. Jeśli firma ma w perspektywie restrukturyzację lub przekształcenie, może symulować w trybie off-line zmiany i obserwować ich konsekwencje, analizując np. liczbę etatów lub wysokość planowanych kosztów osobowych.

Software Nakisy firma SAP od kilku lat oferuje jako dodatek do SAP ERP HCM. Można go kupować na tych samych zasadach co inne aplikacje. Oprogramowanie jest wspierane, tak jak inne produkty SAP, przez organizację serwisową korporacji.

— Współpraca Gavdi z Nakisa, zapoczątkowana przez Gavdi Niemcy, została rozszerzona na Danię, gdzie wspólnie przeprowadziliśmy projekt w firmie Vestas. Mamy nadzieję kontynuować ją także w Polsce — wyjaśnia Teresa Olszewska, prezes Gavdi Polska.

Co wpłynęło na decyzję o tej współpracy?

— Z naszej perspektywy to wzbogacenie oferty SAP o dodatkowe narzędzia w dziedzinie, w której jesteśmy specjalistami. To naturalne, że zajmujemy się tym tematem, bo chcemy oferować klientom kompleksową usługę, obejmującą wszystkie opcje związane z SAP HCM — wyjaśnia Teresa Olszewska.

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KA

Polecane