„Gazeta Polska” poprawiła sprzedaż o 250 proc.

DI, WirtualneMedia.pl
21-03-2011, 09:59

Większość tygodników opinii zanotowało w  styczniu br. wzrost sprzedaży. Pozycję lidera utrzymał “Gość Niedzielny”, a  najbardziej, bo o 250 proc. - wzrosła sprzedaż “Gazety Polskiej”, donoszą WirtualneMedia.pl.

Jak wynika z danych ZKDP, do których dotarły WirtualneMedia, średnia sprzedaż “Gościa Niedzielnego” wyniosła w styczniu 147 159 egz. – o 5,55 proc. więcej niż przed rokiem.

Tuż za “Gościem Niedzielnym” uplasowała się “Polityka” (wzrost o 8,15 proc.), jednak największy wzrost w zestawieniu zanotowała “Gazeta Polska”, której wynik poszedł do góry o 246,76 proc.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI, WirtualneMedia.pl

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Media / „Gazeta Polska” poprawiła sprzedaż o 250 proc.