19 maja 2020 r. jest ostatnim dniem, w którym obligatariusze GatBacku mogą zaktualizować swoje dane niezbędne do wypłaty rat układowych. Pierwotnie termin ten upływał 30 kwietnia, ale został wydłużony.

GetBack szykuje się bowiem do wypłaty 3., 4. i częściowo 5. rat układowych. By pieniądze dotarły do właściwych adresatów wszystkie dane w instytucjach zaangażowanych w obecną obsługę obligatariuszy muszą być aktualne. Może to oznaczać konieczność skorygowania informacji o obligatariuszach posiadanych przez podmioty prowadzące ewidencje obligacji lub biura maklerskie, jeśli papiery mają formę zdematerializowaną i są zarejestrowane w Krajowym Depozycie Papierów Wartościowych (KDPW). Posiadacze obligacji w formie dokumentu powinni je zaś złożyć do depozytu spółki.
GetBack zdaje sobie sprawę z faktu, że w obecnej sytuacji epidemiologicznej proces aktualizacji danych może być utrudniony. Dlatego w celu ustalenia szczegółów zaleca obligatariuszom, których obligacje zapisane są w ewidencji lub zarejestrowane w KDPW telefoniczny lub e-mailowy kontakt z podmiotami, które prowadzą ewidencje obligacji lub podmiotami, za pośrednictwem, których obligacje zostały wyemitowane, a następnie zarejestrowane w KDPW. Takich podmiotów jest ich dziewięć, z czego za najwięcej serii odpowiada sam GetBack oraz Q Securities i Idea Bank. Szczegółowa lista z podziałem na poszczególne serie obligacji jest umieszczona na stronie internetowej GetBacku.