ARRINERA S.A.: Otwarcie sklepu internetowego

opublikowano: 2017-03-24 12:38

Spis treści:

1. RAPORT BIEŻĄCY

2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)

3. INFORMACJE O PODMIOCIE

4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 7 / 2017
Data sporządzenia: 2017-03-24
Skrócona nazwa emitenta
ARRINERA S.A.
Temat
Otwarcie sklepu internetowego
Podstawa prawna
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Treść raportu:
Zarząd Emitenta informuje iż w dniu 30 marca 2017 roku rozszerzy obszar swojej działalności o sprzedaż odzieży i akcesoriów sygnowanych marką Arrinera, poprzez uruchomienie sklepu online SHOP.ARRINERA.COM

Działania te wpisują się w dążenie Emitenta do budowy silnej polskiej marki o globalnym zasięgu. Przyjęta strategia tożsama jest z modelami stosowanymi przez innych światowych producentów branży motoryzacyjnej (Porshe Design, Ferrari, Lamborgini) dla których ta część biznesu jest istotnym źródłem przychodu, jak również wpisuje się w trend silnego rozwoju na rynku polskim, niezależnych marek związanych z fanklubami sportowymi czy subkulturami młodzieżowymi (West Coast, Red is Bad, Surge Polonia).

W ocenie Zarządu mocno rosnąca popularność marki Arrinera zarówno w Polsce jak i Wielkiej Brytanii, która jest głównym rynkiem zbytu podstawowego produktu spółki: samochodu Arrinera Hussarya GT, pozwala optymistycznie patrzeć na szanse rozwoju tej części biznesu Emitenta. W przyjętej strategii oferowana odzież i akcesoria skierowane będą głównie do fanów marki skupionych poprzez kanały społecznościowe.

Obecnie Emitent na portalach społecznościowych łącznie posiada ponad 160.000 fanów. W okresie ostatnich 12 miesięcy (tylko poprzez internetowe kanały społecznościowe) przekaz Arrinery dotarł do 9,3 mln unikalnych użytkowników (dane: Facebook).

Przyjęty model sprzedaży zakłada wykorzystanie e-commerce jako głównego kanału dystrybucji, co w ocenie Zarządu, pozwoli na maksymalizację rentowności przedsięwzięcia na tym etapie rozwoju. E-commerce w Europie Zachodniej, gdzie działa Emitent stanowi blisko 20% udziału w sprzedaży detalicznej. W Polsce rokrocznie wartość ta znacząco rośnie.
W najbliższych 12 miesiącach Emitent nie planuje rozwoju sieci własnych sklepów stacjonarnych, z wyjątkiem okolicznościowych wydarzeń związanych z udziałem samochodu Arrinera na targach i wyścigach GT. Jednocześnie Emitent prowadzi rozmowy o możliwości wykorzystania do sprzedaży, sieci dystrybucji partnerów biznesowych, poprzez ich sklepy stacjonarne. W planach Emitenta sygnowana odzież i akcesoria stanowić będą istotne znaczenie w przychodach spółki, planach marketingowych głównego produktu: samochodu Arrinera Hussarya GT, jak również wykorzystane zostaną do działań cross-seling’owych innych szykowanych produktów Emitenta.

Przychody ze sprzedaży produktów z marką Arrinera wykorzystane zostaną do sukcesywnego poszerzania gamy oferowanych produktów i zwiększania obszaru działań Emitenta.

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

INFORMACJE O PODMIOCIE    >>>

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2017-03-24 Piotr Gniadek Prezes Zarządu