Spis treści:
Spis załączników:
Dmitrij_Kostojanskij_-_CV.pdf (RAPORT BIEŻĄCY)
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Spis załączników:
Dmitrij_Kostojanskij_-_CV.pdf (RAPORT BIEŻĄCY)
| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |||||||||||
| Raport bieżący nr | 27 | / | 2018 | ||||||||
| Data sporządzenia: | 2018-12-10 | ||||||||||
| Skrócona nazwa emitenta | |||||||||||
| HARPER HYGIENICS S.A. | |||||||||||
| Temat | |||||||||||
| Powołanie Prezesa Zarządu Harper Hygienics S.A. | |||||||||||
| Podstawa prawna | |||||||||||
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe |
|||||||||||
| Treść raportu: | |||||||||||
| Zarząd Harper Hygienics S.A. (dalej Spółka) informuje, że w dniu 10 grudnia 2018 r. na posiedzeniu Rady Nadzorczej Spółki, uchwałą nr 2 z dniem 10 grudnia 2018 roku do Zarządu Spółki został powołany Pan Dmitrij Kostojanskij i powierzono mu funkcję Prezesa Zarządu Spółki. Pan Dmitrij Kostojanskij oświadczył, że: 1) nigdy nie skazano go prawomocnym wyrokiem za przestępstwo wskazane w art. 18 § 1 Kodeksu spółek handlowych; 2) nie zajmuje się interesami konkurencyjnymi w stosunku do Spółki, ani nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej w stosunku do Spółki, w rozumieniu art. 380 § 1 Kodeksu spółek handlowych; 3) nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych. Życiorys zawodowy Pana Dmitrij Kostojanskij stanowi załącznik do niniejszego raportu. Podstawa prawna: § 5 pkt 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 29 marca 2018 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim. |
|||||||||||
| Załączniki | |||||||||||
| Plik | Opis | ||||||||||
| Dmitrij Kostojanskij - CV.pdfDmitrij Kostojanskij - CV.pdf | Życiorys | ||||||||||
| MESSAGE (ENGLISH VERSION) | |||
INFORMACJE O PODMIOCIE >>>
| PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
| Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
| 2018-12-10 | AMIT TILANI | CZŁONEK ZARZĄDU | |||