PASSUS S.A.: Zawarcie umowy znaczącej

opublikowano: 2020-11-09 12:37

Spis treści:

1. RAPORT BIEŻĄCY

2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)

3. INFORMACJE O PODMIOCIE

4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 15 / 2020
Data sporządzenia: 2020-11-09
Skrócona nazwa emitenta
PASSUS S.A.
Temat
Zawarcie umowy znaczącej
Podstawa prawna
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Treść raportu:
Zarząd Passus S.A. z siedzibą w Warszawie ("Emitent"; "Spółka"; "Wykonawca") niniejszym informuje, że w dniu dzisiejszym podpisał umowę podwykonawczą z firmą z branży IT („Zamawiający”) na dostarczenie, wdrożenie, świadczenie gwarancji i realizacji zobowiązań gwarancyjnych, wykonanie dokumentacji podwykonawczej, jak również utrzymania (wsparcia) Systemu SWG (Security Web Gateway) na rzecz podmiotu trzeciego („Klient Końcowy”).
Umowa obejmuje dwie części „Zamówienie Podstawowe” i „Zamówienie Opcjonalne”
Wartość Zamówienia Podstawowego wynosi: 13 780 000,00 netto (16 949 400,00 brutto), natomiast maksymalna wartość Zamówienia Opcjonalnego wynosi: 519 000,00 netto (638 370,00 brutto).

Zamówienie na realizację Zamówienia Podstawowego, Zamawiający złoży najpóźniej w terminie 6 miesięcy od dnia podpisania Umowy między Zamawiającym, a Klientem Końcowym. W ramach Zamówienia Podstawowego Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia w ciągu 30 dni od jego otrzymania. Płatność w wysokości 8 896 000,00 netto (10 942 080,00 brutto) (nastąpi w ciągu 21 dni od dnia wystawienia FV na podstawie protokołu wstępnego odbioru, a pozostała kwota, tj. równowartość 4 884 000,00 netto (6 007 320,00 brutto) po zakończeniu 6 miesięcznego okresu stabilizacji systemu, o ile nie w ciągu 2 tygodni przed jego zakończeniem nie wystąpią niezgodności pomiędzy działaniem Systemu, a wymaganiami klienta końcowego w zakresie wdrożenia Systemu.


O realizacji Zamówienia Opcjonalnego polegającego na zwiększeniu wydajności Systemu SWG Wykonawca zostanie poinformowany najpóźniej na 30 dni przed upływem 12 miesięcy od daty złożenia Zamówienia Podstawowego. Zamówienie Opcjonalne może być realizowane w całości lub częściowo (dla określonych lokalizacji) – czas realizacji każdej części wynosi 14 dni. Umowa, w ramach Zamówienia Opcjonalnego, przewiduje też przedłużenie przez Zamawiającego okresu świadczenia usług utrzymania systemu o kolejne 3 miesiące, o czym Zamawiający poinformuje na 14 dni przed końcem świadczenia usług utrzymania Systemu w ramach Zamówienia Podstawowego.

Odpowiedzialność Wykonawcy jest ograniczona do kwoty stanowiącej równowartość 100% wynagrodzenia Wykonawcy brutto. Kary umowne mogą być naliczane przez Zamawiającego do kwoty stanowiącej równowartość 50% wynagrodzenia zamówienia podstawowego brutto.

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

INFORMACJE O PODMIOCIE    >>>

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2020-11-09 Tadeusz Dudek Prezes Zarządu
2020-11-09 Dariusz Kostanek Członek Zarządu