SEVENET: Otrzymanie zamówienie

opublikowano: 2012-03-09 19:03

Zarząd Sevenet S.A. informuje o otrzymaniu w dniu wczorajszym, tj. 08.03.2012r. zamówienia realizowanego w ramach umowy ramowej zawartej z jednym z wiodących podmiotów sektora finansowego, z którym Emitent związany jest długotrwałymi relacjami biznesowymi. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie okablowania placówek należących do tego podmiotu. Wartość zamówienia określona została na kwotę około 1,15 mln zł brutto.
Podpisane zamówienie uznane zostało przez Spółkę za istotną ze względu na wartość zamówienia.

Podstawa Prawna:
§ 3 ust. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".




Osoby reprezentujące spółkę:

  • Rafał Chomicz - Prezes Zarządu
  • Zbigniew Grzybek - Wiceprezes Zarządu