TRAKCJA-TILTRA S.A.: Informacja o zawarciu znaczącej umowy

opublikowano: 2011-07-14 16:35

Spis treści:

1. RAPORT BIEŻĄCY

2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)

3. INFORMACJE O PODMIOCIE

4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 54 / 2011
Data sporządzenia: 2011-07-14
Skrócona nazwa emitenta
TRAKCJA-TILTRA S.A.
Temat
Informacja o zawarciu znaczącej umowy
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Treść raportu:
Zarząd spółki Trakcja - Tiltra S.A. ("Spółka"), informuje, że w dniu 13 lipca 2011 r. podmiot zależny od Spółki – Przedsiębiorstwo Robót Kolejowych i Inżynieryjnych S.A. z siedzibą we Wrocławiu ("PRKiI" lub "Zleceniodawca"), zawarła z Romualdem Ryszewskim prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FHU "ELTOR" Romuald Ryszewski z siedzibą w Janikowie (dalej: "Wykonawca" lub "Zleceniobiorca") umowę podwykonawczą na roboty budowlane (dalej: "Umowa"), w związku z umową zawartą przez PRKiI jako Partnerem konsorcjum w składzie:
1. Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie – Pełnomocnik
konsorcjum;
2. PKP Energetyka Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie – Partner konsorcjum;
3. Przedsiębiorstwo Robót Kolejowych i Inżynieryjnych S.A. z siedzibą we Wrocławiu – Partner
konsorcjum;
4. Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej "DOLKOM" Sp. z o.o. z
siedzibą we Wrocławiu – Partner konsorcjum;
z PKP PLK S.A. z siedzibą w Warszawie (dalej: "Zamawiający") na roboty budowlane podstawowe liniowe na odcinku Wrocław – Grabiszyn – Skokowa i Żmigród – granica woj. dolnośląskiego" w ramach projektu POIiŚ 7.1 - 4 "Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław – Poznań, Etap II – odcinek Wrocław – granica woj. dolnośląskiego." (dalej: "Kontrakt Główny"), o której to umowie spółka informowała w raporcie bieżącym nr 34/2011 z dnia 25 maja 2011 r.

Wartość Umowy:

Łączna wartość netto Umowy: 42.746.641,34 PLN (słownie: czterdzieści dwa miliony siedemset czterdzieści sześć tysięcy sześćset czterdzieści jeden 34/100);

Łączna wartość brutto Umowy: 52.578.368,84 PLN (słownie: pięćdziesiąt dwa miliony pięćset siedemdziesiąt osiem tysięcy trzysta sześćdziesiąt osiem 84/100złotych);


Przedmiot Umowy:

Na podstawie Umowy Wykonawca wykona prace branżowe związane z wykonaniem branżowych robót budowlanych na następujących szlakach:
1) L01 szlak st. Wrocław Popowice – Wrocław Osobowice
2) S03 stacja Wrocław Osobowice
3) L02 szlak st. Wrocław Osobowice – p. odg. Pęgów
4) S04 p. odg. Pęgów
5) L03 szlak p. odg. Pęgów – st. Oborniki Śląskie

Termin Realizacji Umowy:

Nie dłużej niż do 30.06.2014 r.


Kary umowne:

1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu odszkodowanie umowne za opóźnienie w następujących wypadkach i w następującej wysokości:

a) 0,05% całkowitej ceny brutto Kontraktu Głównego za każdy dzień opóźnienia robót w poszczególnych fazach;
b) 0,05% całkowitej ceny brutto Umowy za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w przystąpieniu przez Zleceniobiorcę do usunięcia wad/usterek/braków w okresie rękojmi lub terminu ich usunięcia;
c) 0,05% całkowitej ceny brutto Umowy za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w uporządkowaniu terenu;
d) 0,05% całkowitej ceny brutto Umowy za każdy dzień przekroczenie czasu wyznaczonych zamknięć torowych z przyczyn leżących po stronie Zleceniobiorcy;
e) 0,05% całkowitej ceny brutto Kontraktu Głównego za każdy dzień opóźnienia w robotach Zleceniodawcy z przyczyn leżących po stronie Zleceniobiorcy.
2. W przypadku, gdy takie koszty wynikają z przyczyn leżących po stronie Zleceniobiorcy, Zleceniobiorca pokryje również koszty:
a) opóźnień pociągów powstałych z przyczyn leżących po jego stronie, spowodowanych wydłużeniem czasu planowanego zamknięcia torów i nieplanowanym zajęciem torów podczas robót;
b) opóźnień pociągów, które powstaną w wyniku usterek w urządzeniach lub innych zdarzeń spowodowanych przez Zleceniobiorcę;
c) wprowadzenia zastępczej komunikacji autobusowej;
d) użycia lokomotyw do przeciągania pociągów;
e) koszty rozkładu jazdy (konstrukcji zastępczego rozkładu jazdy) na zamknięciu torowym na podstawie faktury wystawionej przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym, zgodnie z liczbą pociągokilometrów dla których dokonana była korekta.
Koszty wynikające z tytułu opóźnień pociągów naliczane będą wg not przedłożonych przez przewoźników natomiast koszty wprowadzenia zastępczej komunikacji autobusowej i użycia lokomotyw do przeciągania pociągów według faktur przedłożonych przez przewoźników.
3. Zleceniobiorca zapłaci Zleceniodawcy karę umowną w wysokości 10% wynagrodzenia umownego brutto Zleceniobiorcy za odstąpienie od Umowy, z przyczyn leżących po stronie Zleceniobiorcy.

W przypadku, gdy Zleceniodawcy zostaną naliczone kary umowne z powodów, za które odpowiedzialność ponosi Zleceniobiorca, Zleceniobiorca zobowiązany będzie do zapłacenia Zleceniodawcy kary umownej w wysokości pełnej kwoty naliczonej Zleceniodawcy.
4. Kary umowne płatne są najpóźniej w terminie 3 dni od dnia wezwania przez Zleceniodawcę, na rachunek bankowy wskazany w dokumentach obciążeniowych.
5. W przypadku, gdy kary umowne nie pokryją szkody, Zleceniodawca zastrzega sobie prawo dochodzenia na zasadach ogólnych odszkodowania uzupełniającego do wysokości faktycznie poniesionej szkody.
6. Zleceniodawca zastrzega sobie prawo potrącenia z każdej wierzytelności Zleceniobiorcy wszystkich wymagalnych roszczeń powstałych z tytułu kar umownych, odszkodowań, kompensat za ubezpieczenia itp. W takim przypadku Zleceniobiorca upoważnia Zleceniodawcę do zaspokojenia swoich roszczeń z zabezpieczenia należytego wykonania Umowy,

Warunki umowy nie odbiegają od warunków powszechnie stosowanych dla tego typu umów.

Wartość wyżej Umowy przekracza 10% kapitałów własnych Trakcji - Tiltra S.A.

Podstawa prawna: § 5 ust. 1 pkt. 3 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim.

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

INFORMACJE O PODMIOCIE    >>>

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2011-07-14 Maciej Radziwiłł Prezes Zarządu
2011-07-14 Tadeusz Kozaczyński Wiceprezes Zarządu