Giganci walczą o Anglię

ŁO
07-07-2010, 15:41

Cztery duże, międzynarodowe firmy walczą o bycie głównym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Anglii.

Trener Capello i Michael Owen (z lewej) fot. Bloomberg
Zobacz więcej

Trener Capello i Michael Owen (z lewej) fot. Bloomberg

Brytyjska prasa informuje, że cztery gigantyczne firmy starają się o kontrakt sponsorski z angielską federacją piłkarską i chcą zastąpić firmę Nationwide, długoletniego partnera reprezentacji.

Czterech gigantów to spółki telekomunikacyjne O2 i Orange, jeden z liderów bankowości Bank Santander i największy na świecie portal społecznościowy Facebook. Obecność na liście tego ostatniego to największe zaskoczenie, bo Facebook do tej pory nie angażował się w tego typu sponsoring.

Dziennik „Daily Mail” twierdzi, że podpisanie kontraktu z Facebookiem byłoby dla angielskiej federacji piłkarskiej szczególnie korzystne, bo dzięki tej umowie, reprezentacja Anglii mogłaby rzucić wyzwanie piosenkarce Lady Gaga, która ma najwięcej fanów na portalu – 10 mln. Facebook może być dobrym środkiem komunikacji z fanami.

Smaczku rozmowom w sprawie nowego kontraktu sponsorskiego dodaje fakt, że trener Anglików Fabio Capello zabronił swoim piłkarzom korzystania z Facebooka w trakcie mundialu w RPA. Anglia odpadła mimo tego już w 1/8 finału.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ŁO

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

/ Giganci walczą o Anglię