Gino Rossi powiększy sieć sprzedaży

Agnieszka Janas
04-07-2001, 00:00

Gino Rossi powiększy sieć sprzedaży

Gino Rossi, firma obuwnicza ze Słupska, szykuje rozbudowę sieci sklepów. W ciągu pięciu lat spółka zamierza uruchomić 60 kolejnych placówek. Co roku będzie na to przeznaczać od 8 do 10 mln zł.

Fabryka obuwia Gino Rossi z Słupska zamierza inwestować przez pięć kolejnych lat od 8 do 10 mln zł rocznie w rozbudowę sieci sklepów firmowych, sprzedających buty oraz galanterię skórzaną. Spółka chce mieć około 100 placówek. Do tej pory pod szyldem firmy działa 40 obiektów. Koszt uruchomienia jednego sklepu oszacowano na 0,8-1 mln zł.

— Zamierzamy rozbudowywać sieć o 8-10 sklepów rocznie. Ponieważ interesują nas lokalizacje w nowoczesnych galeriach handlowych, staramy się, aby nasze punkty sprzedaży znalazły się w większości otwieranych centrów handlowych — wyjaśnia Maciej Fedorowicz, prezes zarządu firmy Gino Rossi.

Pieniądze potrzebne do realizacji tych projektów pochodzą ze środków własnych firmy oraz z kredytów bankowych. Słupska firma niedawno otworzyła sklep firmowy w Gdyni w Centrum Handlowym Klif. Za dwa miesiące kolejna placówka ruszy w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu. Kolejne sklepy zaczną działać w Krakowie, Bielsku-Białej i Gdańsku.

Spółka decyduje się także na franchising. Takie rozwiązanie stosowane jest zwłaszcza w mniejszych miastach — Radomiu, Olsztynie czy Kołobrzegu.

— Chcemy, by jedna trzecia sklepów była naszą własnością, jedna trzecia w formie spółki z zewnętrznym partnerami, a jedna trzecia funkcjonowała na zasadach franchisingu — mówi Maciej Fedorowicz.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Agnieszka Janas

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Gino Rossi powiększy sieć sprzedaży