Gino Rossi uzupełni swoją ofertę o luksusową, męską odzież włoskiej marki Cosimo Martinelli.
Grupa, która w swoim portfelu ma obuwnicze marki Gino Rossi, Geox i Vanita oraz odzież damską z logo Simple, już wkrótce zacznie otwierać salony z elegancką, włoską modą męską Cosimo Martinelli.
— W Polsce będziemy budować męską markę odzieżową opartą na tym włoskim brandzie, znanym tam od pokoleń — mówi Maciej Fedorowicz, prezes grupy Gino Rossi.
Oprócz tradycyjnych salonów grupa zamierza otwierać także ekskluzywne domy mody, w których będą oferowane usługi szycia garniturów i koszul na miarę. Pierwsze takie studio już powstaje w siedzibie włoskiego instytutu kultury w Warszawie.
Odzież Cosimo Martinelli będzie szyta we Włoszech. Garnitury mają kosztować od 4,5 tys. zł, czyli znacznie więcej niż np. Bytomia, Próchnika czy Vistuli, gdzie za garnitur trzeba zapłacić 1-2 tys. zł. Będą jednak tańsze od Armaniego czy Zegny, gdzie garnitur kosztuje co najmniej 7 tys. zł.