Gino Rossi zaoferuje odzież Martinelli

ML
07-01-2008, 00:00

Gino Rossi uzupełni swoją ofertę o luksusową, męską odzież włoskiej marki Cosimo Martinelli.

Gino Rossi uzupełni swoją ofertę o luksusową, męską odzież włoskiej marki Cosimo Martinelli.

Grupa, która w swoim portfelu ma obuwnicze marki Gino Rossi, Geox i Vanita oraz odzież damską z logo Simple, już wkrótce zacznie otwierać salony z elegancką, włoską modą męską Cosimo Martinelli.

— W Polsce będziemy budować męską markę odzieżową opartą na tym włoskim brandzie, znanym tam od pokoleń — mówi Maciej Fedorowicz, prezes grupy Gino Rossi.

Oprócz tradycyjnych salonów grupa zamierza otwierać także ekskluzywne domy mody, w których będą oferowane usługi szycia garniturów i koszul na miarę. Pierwsze takie studio już powstaje w siedzibie włoskiego instytutu kultury w Warszawie.

Odzież Cosimo Martinelli będzie szyta we Włoszech. Garnitury mają kosztować od 4,5 tys. zł, czyli znacznie więcej niż np. Bytomia, Próchnika czy Vistuli, gdzie za garnitur trzeba zapłacić 1-2 tys. zł. Będą jednak tańsze od Armaniego czy Zegny, gdzie garnitur kosztuje co najmniej 7 tys. zł.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ML

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Gino Rossi zaoferuje odzież Martinelli