PwC i Google nawiązały współpracę biznesową. Firmom z całego świata będą świadczyć nowe usługi. Google zaproponuje przedsiębiorcom innowacyjne platformy technologiczne i nowe możliwości wykorzystania zasobów internetu, a PwC usługi biznesowe.
Obaj giganci zapewniają, że chcą przedsiębiorcom pomóc lepiej wykorzystywać dostępne technologie i informacje oraz szybciej dostosować się do zmieniającego się otoczenia biznesowego. Będą wspierać firmy w trzech dziedzinach: zwiększeniu produktywności, usprawnianiu obsługi klientów i wykorzystaniu doświadczenia pracowników. Wykorzystanie technologii i informacji ma pozwolić na lepsze poznanie klientów, ich potrzeb i zachowań, a to — na zaoferowaniu im bardziej dopasowanych produktów i usług.
Polski zespół PwC specjalizujący się w analizie predykcyjnej i big data oferuje klientom m.in. usługi z zakresu analizy danych czy modelowania zjawisk. Jak mówi Adam Krasoń, prezes PwC w Polsce, zainteresowanie klientów tego typu usługami wciąż rośnie.
6,8
mld USD Jak wskazują prognozy, tyle pieniędzy firmy z Europy Zachodniej wydadzą na technologie i usługi związane z big data do 2018 r.