— Jego długo oczekiwany powrót do Europy jest jednocześnie doskonałym sposobem na świętowanie naszego powrotu do sportów motorowych, nowego partnerstwa medialnego z Eurosportem oraz nowości produktowych — mówi Mike Rytokoski, wiceprezes Goodyeara w Europie.
Sterowiec Zeppelin NT ma 75 metrów długości i 18 metrów wysokości. Goodyear posiada w USA trzy tego typu maszyny, które są wykorzystywane podczas wyścigów z serii NASCAR, rozgrywek NBA czy zawodów golfowych z cyklu PGA. Maszyna pojawi się na Starym Kontynencie, bo firma mocno zwiększa tuj inwestycje w marketing sportowy. Będzie oficjalnym dostawcą opon dla klasy LMP2 podczas mistrzostw świata w wyścigach długodystansowych, europejskiej serii Le Mans i brytyjskich mistrzostw samochodów turystycznych. Firma podpisała też partnerstwo z kanałem sportowym Eurosport w kontekście dwóch innych serii wyścigowych — WTCR i Pure ETCR.
W najbliższych tygodniach sterowiec będzie latał w okolicach Friedrichshafen, gdzie zlokalizowana jest firma Deutsche Zeppelin-Reederei, która zajmie się jego obsługą. Jeszcze w tym roku pojawi się nad torami wyścigowymi, pomagając w transmisjach z powietrza.