Google daleko za Spotify

ŁO, Bloomberg
opublikowano: 10-05-2019, 12:25

Amerykański koncern internetowy próbuje wykorzystać swój zasięg na rynku płatnych usług muzycznych, ale jest jeszcze daleko za konkurencją.

- Płatne usługi muzyczne Google’a przyciągnęły 15 mln abonentów, co jest kamieniem milowym dla firmy, która ma problemy z budowaniem subskrypcji mediów - informuje agencja Bloomberg, która powołuje się na swoich informatorów.  

Zobacz więcej

Słuchawki i smartfon

Bloomberg

Liczba obejmuje subskrybentów dwóch usług - YouTube Music i starszej Google Play Music. To oznacza, że Google nadal jest daleko za liderami rynku. Spotify ma ponad 100 mln subskrybentów, a Apple powyżej 50 mln.  

Warto pamiętać, że YouTube jako portal od początku swojego istnienia, czyli od 2005 r. opiera się na darmowym modelu, więc pewnym wyzwaniem jest namówienie użytkowników do płacenia.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ŁO, Bloomberg

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy