Grand Prix dla DDB i platformy n

MIM
opublikowano: 26-03-2007, 00:00

Grand Prix konkursu Media Trendy zdobyły: agencja reklamowa DDB Warszawa i ITI Neovision.

Grand Prix konkursu Media Trendy zdobyły: agencja reklamowa DDB Warszawa i ITI Neovision.

DDB Warszawa nagrodę dostało za projekt „Tyskie flagi”, a ITI Neovision za wprowadzenie na rynek platformy telewizji cyfrowej n . Konkurs zorganizowało Stowarzyszenie Agencji Reklamowych, a wyniki ogłoszono w ubiegłym tygodniu. Tytuł Człowieka Mediów roku 2007 zdobyli ex aequo: Anna Lubowska, dyrektor zarządzająca Mediaedge: cia na Europę Środkową i Wschodnią, oraz Piotr Walter, prezes TVN. Nagroda Medium Roku 2007 przypadła TVN, a za Wydarzenie Biznesowe Roku uznano przejęcie RMF FM przez Wydawnictwo Bauer. Z kolei za innowacyjne podejście do planowania mediów najwięcej nagród i wyróżnień zdobyły domy mediowe Starcom i MediaCom Warszawa, zaś za innowacje w mediach nagrodzono „Gazetę Wyborczą”.

— Byłem pod wrażeniem projektów, jakie drukowane media stworzyły, wykorzystując różne kanały przekazu i efekt synergii — powiedział „PB” Paweł Kastory, przewodniczący jury.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MIM

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu