Agencja Reklamowa Gruppa 66 Ogilvy wycofała się z dalszego prowadzenia negocjacji dotyczących przygotowania wizerunkowej kampanii reklamowej tygodnika Wprost, poinformowano w komunikacie prasowym.
- Decyzja ta została podjęta ze względu na fakt, iż od momentu zaproszenia do przetargu we wrześniu 2004 roku oraz otrzymaniu informacji o wygraniu przetargu w marcu 2005, Tygodnik Wprost przez kilkanaście dalszych miesięcy prowadzenia negocjacji wielokrotnie przesuwał termin realizacji kampanii, wielokrotnie tez zmieniały się wymogi stawiane przez Klienta względem zawartości umowy – tłumaczy Gruppa 66 Ogilvy.
Agencja informuje także, że ostanie nowe zmiany wydawca Wprost wprowadził w grudniu 2005, warunkując podpisanie umowy i rozpoczęcie prac nad kampanią od ich bezwarunkowej akceptacji przez agencję.
- Klient domagał się wprowadzenia do umowy zapisów daleko wykraczających poza standard przyjęty na polskim rynku reklamowym. Ostatecznie umowa nigdy nie została podpisana – głosi komunikat.
MD