Gucci chce 590 USD za koszulkę z logo Paramount

Marek Druś, MarketWatch
opublikowano: 03-09-2018, 14:33

Gucci wprowadził do oferty koszulkę z logo wytwórni filmowej Paramount. Chce za nią 590 USD (2,2 tys. zł).

Podkoszulek można kupić na stronie internetowej Gucci lub w sklepach odzieżowych współpracujących z luksusowa marką. To tylko jeden z produktów oferowanych z logo Paramount. Gucci proponuje także skurzaną kurtkę lotniczą za 6 tys. USD, a także bluzę za 2,7 tys. USD.

Eksperci uważają, że Gucci odwołuje się do klasycznych wzorów amerykańskich.

- Dlaczego Paramount? To klasyczne, natychmiast rozpoznawalne i ponadczasowe logo, z którego bije szyk Hollywood – skomentowała Ira Mayer, dyrektor Institute of Branding & Licensing z Brookville w stanie Nowy Jork.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś, MarketWatch

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Świat / Gucci chce 590 USD za koszulkę z logo Paramount