Guiness serwuje piwo z twoim selfie

opublikowano: 04-07-2019, 22:00

„To szczyt narcyzmu” — tak skomentował portal MarkeWatch informację o nowych ofertach browaru Guinness oraz Diageo, producenta wódki Smirnoff.

Obie marki proponują personalizację kufla z piwem czy drinka dzięki transferowi zdjęcia na piankę, która je wieńczy. Browar rozwinął technologię, pozwalająca amatorom ciemnego trunku na przesyłanie selfie do maszyny zainstalowanej w barze. Maszyna potrafi dosłownie wydrukować zdjęcie na piwie. Wykorzystywany do narysowania zdjęcia tusz jest organiczny i nieszkodliwy dla zdrowia — twierdzi producent. Technologię zaprezentowano po raz pierwszy w Guinness Storehouse w Dublinie. Mniej więcej w tym samym czasie brytyjska marka Diageo ogłosiła, że podjęła współpracę z izraelską firmą Ripples i prowadzi rozmowy z sieciami barów w Europie, które zainstalują u siebie specjalne maszyny. Zamierza testować technologię również w barach w Ameryce.

1646e18c-8c31-11e9-bc42-526af7764f64
Puls Biznesu po godzinach
Newsletter, który pozwoli odpocząć od codziennych newsów. Sylwetki ludzi biznesu, trendy, reportaże i podcasty
ZAPISZ MNIE
Puls Biznesu po godzinach
autor: Marcin Goralewski
Wysyłany raz w tygodniu
Marcin Goralewski
Newsletter, który pozwoli odpocząć od codziennych newsów. Sylwetki ludzi biznesu, trendy, reportaże i podcasty
ZAPISZ MNIE

Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa.

Kliknij w link w wiadomości, aby potwierdzić subskrypcję newslettera.
Jeżeli nie otrzymasz wiadomości w ciągu kilku minut, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Aleksandra Rogala

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy