Obie marki proponują personalizację kufla z piwem czy drinka dzięki transferowi zdjęcia na piankę, która je wieńczy. Browar rozwinął technologię, pozwalająca amatorom ciemnego trunku na przesyłanie selfie do maszyny zainstalowanej w barze. Maszyna potrafi dosłownie wydrukować zdjęcie na piwie. Wykorzystywany do narysowania zdjęcia tusz jest organiczny i nieszkodliwy dla zdrowia — twierdzi producent. Technologię zaprezentowano po raz pierwszy w Guinness Storehouse w Dublinie. Mniej więcej w tym samym czasie brytyjska marka Diageo ogłosiła, że podjęła współpracę z izraelską firmą Ripples i prowadzi rozmowy z sieciami barów w Europie, które zainstalują u siebie specjalne maszyny. Zamierza testować technologię również w barach w Ameryce.
Guiness serwuje piwo z twoim selfie
opublikowano: 2019-07-04 22:00
„To szczyt narcyzmu” — tak skomentował portal MarkeWatch informację o nowych ofertach browaru Guinness oraz Diageo, producenta wódki Smirnoff.