O tym, że gwiazdy sportu świetnie sprzedają napoje energetyczne nie trzeba nikogo przekonywać – w Polsce twarzami marek takich napojów byli już Dariusz Michalczewski, Tomasz Adamek czy Mike Tyson. Teraz mocne uderzenie szykuje producent napoju eGoo, do tej pory znanego z promowania się przy pomocy Natalii Siwiec.

Spółka w środę ma ogłosić „globalną współpracę” z Carmelo Anthonym, gwiazdorem New York Knicks (do 2011 r. Denver Nuggets) i koszykarskiej reprezentacji USA, z którą trzykrotnie zdobył olimpijskie złoto jako najlepszy strzelec drużyny. Anthony jest dziewięciokrotnym uczestnikiem meczu gwiazd NBA oraz jednym z najlepszych – i najbardziej kontrowersyjnych – ofensywnych graczy w lidze.
Dystrybutorem napoju, który ma promować koszykarz, jest spółką eGoo Europe, z kapitałem zakładowym w wysokości 50 tys. zł.
Twarzą przedsięwzięcia eGoo był Jakub Kozioł, przedsiębiorca przed trzydziestką, który przed kilkoma laty promował w ramach innej firmy markę napojów Blow (czytaj niżej).
— Stawiam na innowacyjny i bardzo ofensywny marketing skierowany do młodych ludzi - mówił w 2012 r. na łamach „PB" Jakub Kozioł .
Korekta:
W pierwotnej wersji artykułu błędnie podano, że kapitał zakładowy spółki eGoo Europe wynosi 5 tys. zł., a jej jedynym właścicielem jest Jan Kozioł. Za pomyłkę przepraszam.