Gwiazda serwisu Vine reklamuje polską wódkę

Jon Paul Piques, gwiazda serwisu społecznościowego Vine, reklamuje wódkę Wyborową.

To pomysł szwedzkiej agencji Perfect Fools na globalną kampanię Wyborowej. Rozpoczyna ją trzyminutowe wideo, w którym mieszkający w Los Angeles vlogger podejmuje wyzwanie polegające na wyruszeniu w trzydniową podróż według wskazań aplikacji Wybo Pathbreaker.

Nagranie jest umieszczone na stronie Wyborowej na Facebooku, a także na osobistym Facebooku Piques'a, który polubiło 6,5 mln ludzi. Piques jest również obserwowany przez 3 mln użytkowników serwisu Vine gdzie ma ponad 1,8 mld odsłon.

Nagranie ma już ponad 1,2 mln odsłon na stronie Wyborowej na Facebooku i zyskało 3,5 tys. polubień.

Właścicielem wódki Wyborowej jest francuski koncern Pernod Ricard.
 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś, mediapost.com

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Media / Gwiazda serwisu Vine reklamuje polską wódkę