Gwiazdorstwo kosztuje, zanim przyniesie zysk

Mariola Berg, współwłaścicielka Agencji Face
07-07-2008, 00:00

Ubrania, styliści, kosmetyki, fryzjer — to ciągła inwestycja. Czasem gwiazdy korzystają z takich usług w ramach reklamy czy PR, a czasem płacą same. Najczęściej kupują markowe stroje, które zwykle kosztują niemało. W dużych stacjach telewizyjnych gwiazdy są ubierane na wizję przez specjalistów.

Gwiazdy, szczególnie początkujące, zwykle nie mają czasu, a także pieniędzy lub pomysłu na siebie. Dzięki udziałowi w różnych przedsięwzięciach poznają firmy kosmetyczne, odzieżowe, stylistów, co pozwala im prężniej i szybciej wejść do świata ludzi kreujących wizerunek. Wiele daje praca na wizji: uczy, jak się ubrać, umalować, siedzieć, gestykulować.

Mariola Berg

współwłaścicielka Agencji Face, na co dzień współpracuje z osobami występującymi w serialach i programach telewizyjnych

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Mariola Berg, współwłaścicielka Agencji Face

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Media / Gwiazdorstwo kosztuje, zanim przyniesie zysk