H&M stworzy 4 tys. nowych sklepów

DI, Bloomberg
opublikowano: 07-04-2016, 12:04

Sieć sklepów odzieżowych chce podwoić liczbę swoich sklepów w ramach rywalizacji z koncernem Inditex i internetowym gigantem Amazon.com.

Karl-Johan Persson, prezes Hennes & Mauritz przewiduje, że sieć będzie miała 7-8 tys. sklepów. Koncern chce osiągnąć ten poziom w czasie od czterech do ośmiu lat.  

Agencja Bloomberg zebrała dane na temat liczby sklepów gigantów branży odzieżowej. Inditex, który ma w portfolio m.in. markę Zara posiada ponad 7 tys. sklepów. Szwedzki H&M sześć lat temu miał 2 tys. sklepów, ale wkrótce otworzy w New Delhi sklep, który pozwoli przekroczyć barierę 4 tys. lokalizacji.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI, Bloomberg

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy