H&M zyskuje na tańszej odzieży

Przemek Barankiewicz
20-06-2002, 00:00

Drugi kwartał okazał się znakomity dla szwedzkiego Hennes & Mauritz. Zyski największego detalisty odzieżowego skoczyły w ciągu roku o 38 proc. — do 146 mln USD (587 mln zł), a sprzedaż wzrosła o 14 proc. Hennes & Mauritz skorzystał ze sprzedaży tańszej odzieży — klienci odchodzą od droższych produktów. Szczególnie udanie przedstawia się działalność Szwedów w Niemczech i USA. W I półroczu liczba sklepów sieci ma wzrosnąć z 801 do 856, a główne rejony ekspansji to właśnie te dwa kraje oraz Hiszpania i Francja. Lepsze od oczekiwań analityków wyniki wzmocniły kurs spółki na giełdzie w Sztokholmie o 5 proc.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Przemek Barankiewicz

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Świat / H&M zyskuje na tańszej odzieży