Havas Adv. miał 58 mln EUR straty w 2001 roku

Marek Druś
06-03-2002, 09:46
Havas Advertising, jedna z największych agencji reklamowych w Europie miała 58 mln EUR straty netto w 2001 roku. Poprzedni zakończyła zyskiem 89 mln EUR zysku.Przychody spółki wzrosły o 0,3 proc. do 2,24 mld EUR, a uwzględniając wyniki przejętych w 2001 roku spółek o 25 proc. Zysk operacyjny spółki spadł o 7 proc. do 233 mln EUR.Władze francuskiej spółki poinformowały, że słaby wynik spowodowany jest przede wszystkim pogorszeniem koniunktury na rynku reklamowym w ubiegłym roku. Jak się szacuje, w 2001 roku...
Kup sybskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Havas Adv. miał 58 mln EUR straty w 2001 roku