Hearst ma już 100 proc. Fitch Group

opublikowano: 12-04-2018, 16:33
aktualizacja: 12-04-2018, 16:35

Koncern medialny Hearst kupił za 2,8 mld USD 20 proc. akcji Fitch Group i jest już jedynym właścicielem znanej na całym świecie agencji ratingowego.

Hearst po raz pierwszy zainwestował w Fitch w 2006 roku. Zwiększył swoje zaangażowanie do 80 proc. w 2015 roku. Obecnie odkupił 20 proc. akcji od francuskiej spółki Fimalac.  Zapłacił za nie 2,8 mld USD.

Zobacz więcej

Fot. Reuters-Forum

- Dzięki temu zakupowi, Fitch Group staje się największym biznesem Hearsta, który w całości należy do niego – ogłosił Steven Swartz, prezes koncernu medialnego.

Hearst ma m.in. 31 stacji telewizyjnych, a także znane magazyny, jak Cosmopolitan" i "Elle", oraz gazety, jak "San Francisco Chronicle".

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś, MarketWatch

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Świat / Hearst ma już 100 proc. Fitch Group