House Flipper niesie PlayWaya

Grzegorz Suteniec
20-05-2018, 22:00

Hossa na rynku nie omija PlayWaya.

W ubiegłym tygodniu kapitalizacja spółki przekroczyła 1 mld zł. Paliwem do wzrostu notowań była premiera gry „House Flipper”. Gra miała budżet na poziomie 0,5 mln zł, łącznie z marketingiem. Tworzona była przez spółkę Frozen District, w której PlayWay ma 80 proc. udziałów. Gra w dniu premiery dotarła na pierwsze miejsce w zestawieniu Steam Global, a obecnie znajduje się na pozycji trzeciej. Niski budżet i wysokie miejsce w rankingu oznaczają bardzo wysokie prawdopodobieństwo zwrotu nakładów już w pierwszy wieczór sprzedaży.

— Jesteśmy zadowoleni z premiery gry. Mimo początkowego problemu na duńskich kontach Steam, udało się go szybko rozwiązać. Zespoły testerskie znacząco wpłynęły na poprawę jakości gry, która dziś wykazała 80 proc., czyli „bardzo pozytywne” — mówi Krzysztof Kostowski, prezes PlayWay.

Poinformował, że zespół obecnie pracuje nad płatnymi dodatkami DLC oraz bada wszystkie napotkane przez graczy błędy i je naprawia. © Ⓟ

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Grzegorz Suteniec

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / House Flipper niesie PlayWaya