Hubstyle nabiera wiatru w żagle

  • Alina Treptow
opublikowano: 31-03-2016, 22:00

Grupa wprowadzi na rynek kolejne start-upy modowe. W kolejce czekają dwie nowe marki, w tym jedna dla panów.

Branża odzieżowa pasuje dawnemu Nokautowi jak ulał. Po tym jak grupa zmieniła nazwę na Hubstyle, w ramach jednej ze spółek wprowadza na rynek modowe start-upy. „New Fashion Brand to inkubator modowy, w którym znajdują się takie marki, jak Cardio Bunny oraz Emente” — informuje spółka w komunikacie. Pierwsza z nich specjalizuje się w odzieży sportowej, druga w odzieży dla kobiet ze średniowyższej półki. Emente zadebiutowało na rynku pod koniec zeszłego roku. Na początku sprzedaż odbywała się przez platformę showroom. pl. Wczoraj spółka pochwaliła się otwarciem własnego e-sklepu. Monika Englicht, prezes Hubstyle, liczy, że powtórzy on sukces sklepów internetowych Sugarfree (specjalizujących się w sprzedaży sukienek) oraz Cardiobunny. Spółka nie powiedziała jeszcze ostatniego słowa.

— W ciągu najbliższych miesięcy planujemy wprowadzić dwie nowe marki do naszego portfolio — mówi Monika Englicht. Spółka nie ujawnia szczegółów. Informuje jedynie, że będą one odpowiedzią na rynkowe nisze. Pierwsza marka będzie sprzedawała odzież dla kobiet, druga dla mężczyzn. W dłuższym horyzoncie Hubstyle planuje budować szersze portfolio marek lifestyle’owych — oprócz branży odzieżowej pod uwagę brane są marki z wyposażeniem wnętrz. © Ⓟ

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Alina Treptow

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy