Czytasz dzięki

Hubstyle wejdzie w gry przejmując córkę Playwaya

opublikowano: 21-09-2020, 08:08

Spólka 3R Studio Mobile, zależna od Playwaya, połączy się z giełdowym Hubstyle.

Formalnie przejmującym będzie Hubstyle.

"Mieliśmy zaszczyt tworzyć filtry będące jednocześnie grą zręcznościową. Należy w nich żwawo poruszać głową w rytm muzyki i zgnieść jak największą liczbę aluminiowych puszek." - piszą o jednej ze swoich produkcji przedstawiciele 3R Studio Mobile.
Zobacz więcej

"Mieliśmy zaszczyt tworzyć filtry będące jednocześnie grą zręcznościową. Należy w nich żwawo poruszać głową w rytm muzyki i zgnieść jak największą liczbę aluminiowych puszek." - piszą o jednej ze swoich produkcji przedstawiciele 3R Studio Mobile. Fot: 3RStudio Mobile

"Połączenie nastąpi w trybie art. 492 §1 pkt 1 ustawy z dnia 15 września 2000 r. Kodeks spółek handlowych, tj. poprzez przeniesienie całego majątku Spółki Przejmowanej na Spółkę Przejmującą w drodze sukcesji uniwersalnej (łączenie przez przejęcie) za akcje, które Spółka Przejmująca wyda udziałowcom Spółki Przejmowanej, w tym Playway S.A. W związku z tym na skutek planowanego połączenia zostanie podwyższony kapitał zakładowy Spółki Przejmującej w drodze emisji nowych akcji" - podal Playway.

W ubiegłym tygodniu Hubstyle, które zajmuje się sprzedażą odzieży, poinformowało o przeglądzie opcji strategicznych, w ramach którego możliwe jest wejście w branżę gier.

Po ośmiu miesiącach 2020 r. spółka miała 10 mln zł skonsolidowanych przychodów - dwa razy więcej niż w analogicznym okresie 2019 r. Do wzrostu walnie przyczyniła się sprzedaż środków ochronnych, która wyniosła 3,2 mln zł (przy czym w sierpniu zaledwie 13 tys. zł).

Po pierwszym kwartale strata netto spółki wynosiła 1,2 mln zł.

Opowieści z arkusza zleceń
Newsletter autorski Kamila Kosińskiego
ZAPISZ MNIE
×
Opowieści z arkusza zleceń
autor: Kamil Kosiński
Wysyłany raz w miesiącu
Kamil Kosiński
Newsletter z autorskim podsumowaniem najciekawszych informacji z warszawskiej giełdy.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Kamil Zatoński

Polecane