Hybrydy sprzedają się coraz lepiej

Liderem polskiego rynku samochodów z napędem hybrydowym (spalinowo-elektrycznym) jest Toyota.

Spośród wszystkich marek oferujących hybrydy największy udział w naszym rynku tego typu pojazdów (63 proc.) mają pojazdy z tym logo. Lexus (marka należąca do Toyoty), sprzedając 32 proc. aut hybrydowych, zajmuje drugie miejsce. Trzecie (3 proc.) przypada Mitsubishi. Według przedstawicieli Toyoty, tym, co przekonuje Polaków do wyboru samochodu z napędem hybrydowym (z reguły droższych od odpowiedników z konwencjonalnym napędem), są niższe koszty jego posiadania. Na tyle niższe, że nie tylko niwelują różnicę w cenie, ale pozwalają zaoszczędzić. W przeprowadzanym przez „PB”...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Hybrydy sprzedają się coraz lepiej