Idealne posiłki przed pracą

AR
05-04-2016, 22:00

Amerykański portal Everyday Health zapytał o to profesjonalistów od żywienia.

Śniadanie to najważniejszy posiłek w ciągu dania. Co najlepiej wrzucić na ząb przed wyjściem z domu, żeby zapewnić sobie energię na dobry początek? Amerykański portal Everyday Health zapytał o to profesjonalistów od żywienia. Oto 5 przepisów, które im polecili:

1. Grysik owsiany z owocami leśnymi — solidna dawka węglowodanów, które są paliwem dla mózgu, oraz efekt najedzenia, który utrzymuje się przez długi czas; owoce typu jagody i porzeczki dostarczają ponadto przeciwutleniaczy.

2. Banany — źródło energii, węglowodanów i potasu.

3. Plasterki jabłek z masłem orzechowym — polecane szczególnie przy planowanym wysiłku fizycznym.

4. Pistacje i jagody — kombinacja białka i węglowodanów.

5. Koktajle owocowe typu smoothies — nawadniają organizm, oczywiście bez dodatku cukru.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: AR

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Po godzinach / Idealne posiłki przed pracą