IKEA ma strategię na trzy lata

Więcej sklepów w centrach miast i dostosowanie oferty do „chudych portfeli” klientów — to cele największej na świecie sieci sklepów meblowych. Do strategii spółki na najbliższe trzy lata dotarł Bloomberg. Agencja opisuje m.in., jak jej autorzy widzą społeczeństwo przyszłości. Z badań, na które powołuje się IKEA, wynika, że do 2030 r. około 60 proc. populacji świata, dwa razy więcej niż obecnie, będzie mieszkać w dużych miastach.

„W ciągu trzech lat chcemy zwiększyć nasze ambicje w określaniu celów biznesowych i zmian związanych w podejściu do tego, jak dotrzeć do klienta” — mówi Jesper Brodin, główny dyrektor wykonawczy IKEA.

Firma chce lepiej docierać do klienta m.in. przez przeniesienie sklepów do centrów miast. Niedawno otworzyła niewielkie sklepy w Londynie i Paryżu. Nie zamierza jednak rezygnować z dużych magazynów, gdzie dzisiaj oferuje sprzedaż produktów. „Nie zmieni się jedno — dążenie do utrzymania stosunkowo niskich cen” — powiedział Jesper Brodin.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Aleksandra Rogala

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Po godzinach / IKEA ma strategię na trzy lata