iLumio: od hotelu po operę

opublikowano: 25-06-2015, 22:00

System obsługi gości stworzony przez małopolską firmę Software Mind zdobywa hotelarski rynek. Ale z powodzeniem stosują go też stadiony i szpitale.

Spółka Software Mind stworzyła iLumio z myślą o branży hotelarskiej. To system, który pozwala gościom hotelowym korzystać z multimedialnego systemu rozrywki i na bieżąco sprawdzać interesujące ich informacje — poczynając od rachunku hotelowego przez aktualną pogodę aż po rozkładm lotów. Dodatkowo za pomocą aplikacji mobilnej goście mogą sterować automatyką pokoju, w tym regulować oświetlenie czy obsługiwać urządzenia multimedialne, a także zamawiać do pokoju posiłki i usługi hotelowe. Właściwości nowego systemu nie umknęły uwadze hotelarzy. W Polsce na iLumio postawiły już hotele sieci Holiday Inn, Best Western i Hilton. Niebawem system zostanie wdrożony w obiektach sieci Zdrojowa Hotels.

— Pracujemy nad ulepszeniami. iLumio umożliwi rezerwację konkretnego, ulubionego pokoju, a dzięki nowoczesnym rozwiązaniom z zastosowaniem smartfona będziemy mogli skorzystać z samodzielnego zameldowania, a nasz telefon posłuży za cyfrowy klucz — wymienia Rafał Styczeń, prezes Grupy Wind Mobile, do której należy Software Mind.

Innowatorski system zwrócił też uwagę zarządców innych obiektów niż hotele. Korzystają z niego m.in. Stadion Miejski we Wrocławiu, Arena Lublin oraz Teatr Wielki Opera Narodowa w Warszawie. Sprawdził się także w dużych szpitalach w Krakowie i Wrocławiu. Niebawem będzie wdrożony w kolejnych placówkach medycznych.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Sylwester Sacharczuk

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu