IMS działa na zmysły

Partnerem publikacji jest Grupa IMS
opublikowano: 2025-04-23 02:00

Grupa IMS od 25 lat działa na rynku wyspecjalizowanych usług marketingu sensorycznego. Świadczy usługi w segmencie mediów i nowoczesnych technologii, wykorzystując techniki umożliwiające skuteczne, efektywne biznesowo kreowanie nastroju i budowanie pozytywnej atmosfery w miejscu sprzedaży. Główne usługi to audiomarketing, aromamarketing, Digital Signage, reklama In-Store. Są to biznesy o charakterze „value”.

Posłuchaj
Speaker icon
Zostań subskrybentem
i słuchaj tego oraz wielu innych artykułów w pb.pl
Subskrypcja

Posłuchaj podcastu

Z kolei od 6 lat Grupa IMS rozwija globalny projekt Closer Music o charakterze „growth”, który polega na tworzeniu bazy utworów muzycznych i efektów dźwiękowych z pełnymi prawami autorskimi oraz ich monetyzacji na wielu polach, w tym poprzez własną platformę abonamentową closermusic.com, skierowaną m.in. do 200 mln twórców kontentu.

Akcje Grupy IMS są notowane na głównym rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, a IMS od 12 lat rokrocznie wypłacała dywidendę. Ostatnio spółka zaktualizowała politykę dywidendową, ponieważ zarząd uznał, że jej akcje  są istotnie niedowartościowane. Między innymi o tym  tym czego mogą oczekiwać inwestorzy oraz jak zamierza się rozwijać firma opowiada Michał Kornacki, prezes IMS.