Oferujący usługi marketingu sensorycznego.IMS nie podaje w komunikacie od kogo otrzymał informację, a tylko to, że dotyczy umowy handlowej zawartej 28 lutego 2024 r. W ubiegłym roku informował, że tego dnia jego spółka zależna Closer Music Sp. z o.o. zawarła umowę z jedną z wiodących międzynarodowych marek, której nazwy nie ujawniono. Umowa przewidywała kompleksową obsługę muzyczną dla ok. 1800 lokalizacji handlowych i obowiązuje do 28 lutego 2026 r.
Zarząd IMS podkreśla w komunikacie, że jego intencją jest kontynuacja współpracy i planuje podjąć działania mające na celu utrzymanie umowy w mocy po zakończeniu jej bieżącego okresu obowiązywania.
Zawarta w lutym 2024 roku umowa była jedną z najbardziej znaczących komercyjnych inicjatyw Grupy IMS w ostatnich latach. Jej wartość operacyjna i potencjalny zasięg (rozszerzenie do nawet 4500 lokalizacji rocznie) miały istotne znaczenie dla wzrostu przychodów Closer Music oraz budowy pozycji na rynkach międzynarodowych.