InCredibles znowu w akcji

Program akceleracyjny Sebastiana Kulczyka obejmie cały region. Finał już za trzy miesiące

InCredibles, program skierowany do innowacyjnych przedsiębiorców, po sukcesie edycji pilotażowej (w 2017 r.) w poniedziałek wystartował po raz drugi. W ubiegłym roku do konkursu stanęło 426 start-upów. Z finałowej dziesiątki najbardziej innowacyjnych i wizjonerskich pięć otrzymało bezzwrotne granty i zaproszenie do intensywnego programu z udziałem 19 mentorów. 126 godzin warsztatów i 73 spotkania networkingowe okazały się nie do przecenienia.

Wyświetl galerię [1/2]

WSPARCIE PRAKTYKÓW: W pierwszej edycji programu InCredibles, firmowanego przez Sebastiana Kulczyka (z lewej), uczestnicy otrzymali wsparcie mentorów z całego świata i pakiet warsztatów organizowanych w Polsce i w Londynie. Do nowej edycji można zgłaszać się do 17 sierpnia. Fot. ARC

— Lubię, kiedy jest intensywnie, a podczas tych 12 tygodni działo się bardzo dużo. W ciągu czterech dni miałem 20 spotkań i poznałem więcej ludzi niż w ciągu całego poprzedniego roku. Spotkania i mentoring były naprawdę skrojone na naszą miarę. Pierwsze pytanie, jakie usłyszeliśmy, brzmiało: „Dobrze, to czego potrzebujecie?” — wspominał Michał Mojzesz, prezes Archedesku, twórcy oprogramowania do zarządzania procesem produkcyjnym w firmach z branż produkcyjnych i budowlanych.

Jeden z laureatów pilotażowej edycji zaznacza, że warto w pełni skorzystać ze spotkań i warsztatów. Wtóruje mu Marcin Ostrowski, współzałożyciel i dyrektor finansowy w Radio Net Media, platformie monetyzującej streaming stacji radiowych i zarządzającej blokami reklam, która również zdobyła uznanie jury.

— Dla nas najważniejsze było dodanie naszej firmie wiarygodności. Dzięki wygranej w InCredibles inne przedsiębiorstwa zaczęły nam ufać i w ten sposób zaczęliśmy nawiązywać kolejne kontakty. Program to swego rodzaju kurs dla profesjonalistów, którzy wiedzą, czego potrzebują. Warto więc czasem np. złamać harmonogram warsztatów i brać udział w tych, z których najwięcej wyniesiemy. Przydaje się również odwaga, która pozwoli nam swobodnie rozmawiać o naszych potrzebach — zaznaczył Marcin Ostrowski.

Podczas drugiej edycji, do której można zgłaszać się do 17 sierpnia 2018 r., organizatorzy spodziewają się jeszcze większego zainteresowania.

— W poprzedniej edycji spłynęło do nas aż 1000 zapytań dotyczących programów i 426 związanych z aplikacjami. To dowodzi, że w Polsce mamy bardzo dużo start-upów, które potrzebują wsparcia. Od początku powtarzamy, że jest to program akceleracyjny szyty na miarę. Po ogłoszeniu wyników szukamy specjalistów, którzy będą mogli najlepiej pomóc laureatom, i nie mamy zamiaru tego zmieniać — podkreśla Sebastian Kulczyk, inicjator InCredibles.

W drugiej edycji nagrodą będzie 50 tys. USD (w pilotażowej było to 100 tys. USD), ale jak zaznacza prezes Klulczyk Investments, najważniejszy jest spersonalizowany program mentorski, bo to on pomaga młodym przedsiębiorstwom rozwinąć skrzydła. Wśród mentorów drugiej edycji programu znajdą się m.in. Rafał Plutecki, szef kampusu Google’a, Piotr Pietrzak, dyrektor ds. technologicznych IBM na Polskę i kraje bałtyckie, Lawrence Barclay, szef funduszu Manta Ray VC, Dariusz Żuk, współzałożyciel i prezes Business Linka (tegorocznego gospodarza wszystkich wydarzeń związanych z InCredibles), Maciej Sadowski, współzałożyciel i szef fundacji Startup Hub Poland, Stefan Batory, współzałożyciel i prezes platformy Booksy, Mariusz Gralewski, prezes Docplannera, i Supreet Singh Manchanda, prezes firmy Akal Global.

 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Patrycja Łuszczyk

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / InCredibles znowu w akcji