Inforadio zmienia szefa i nazwę
Inforadio zmienia szefa i nazwę
Inforadio zmienia szefa i nazwę
Inforadio zmienia szefa i nazwę
Inforadio zmienia szefa i nazwę
Prawdopodobnie na przełomie listopada i grudnia Inforadio zmieni nazwę na Talk FM. Zmiana nie wiąże się z nową ramówką — ma charakter wyłącznie marketingowy.
Pod koniec listopada rozgłośnia rozpocznie kampanię reklamową.
— Reklamy pojawią się w prasie, radiu i telewizji. Nie mogę powiedzieć, ile nas to będzie kosztować — mówi Maciej Sikorski, członek zarządu Inforadia.
Ostatnio w rozgłośni nastąpiły spore zmiany personalne. Odeszły gwiazdy — Maciej Orłoś i Marta Grzywacz. Przetasowanie nastąpiło również na stanowiskach członków zarządu firmy. Od czwartku rozgłośnia ma nowego dyrektora programowego — Pawła Zegarłowicza.
Nic o pieniądzach
Według nieoficjalnych danych, w ciągu roku działalności rozgłośnia nie przyniosła udziałowcom spodziewanych zysków.
— Nie mogę mówić o inwestycjach i zyskach. Zgadzam się, że słuchalność rozgłośni jest na niskim poziomie — przyznaje Maciej Sikorski.
Nie potwierdził informacji, że pieniędzy na działalność firmy wystarczy tylko na 6-8 miesięcy.
— Dajemy sobie pół roku na wprowadzenie zmian, a potem będziemy się zastanawiać, co dalej — twierdzi Marcin Sikorski.
Według badań przeprowadzonych przez OBOP we wrześniu, Inforadio zajmuje jedną z ostatnich pozycji pod względem odbiorców w Warszawie. Podobną słuchalność ma Rozgłośnia Harcerska.
Udziałowcy i zasięg
Inforadio nadaje w Warszawie, Łodzi, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach, Szczecinie i Trójmieście. Sieć obejmuje potencjalnie około 7 mln słuchaczy.
Udziałowcami rozgłośni są Spółdzielnia Wydawnicza Polityka (17 proc.), Fundacja Batorego (16 proc.), agencja reklamowa Communications Ltd, wydawnictwo Infor i spółka Agora.
Podpis: Dariusz Rembelski