ING stawia na zbliżeniowe płatności smatrfonem

aktualizacja: 13-03-2017, 16:21

ING Bank Śląski aktywuje „Mastercard w telefonie” – usługa płatności telefonem została udostępniona dla klientów w aplikacji „Moje ING mobile”.

Analizy Mastercard wskazują, że już 8 proc. polskich internautów miało okazję wypróbować płatności mobilne. Trzy czwarte z nich chce nadal z nich korzystać. A terminale z funkcją zbliżeniową posiada w kraju 465 tys. sklepów i punktów usługowych, to blisko 90 proc. wszystkich tego typu urządzeń. Na świecie jest ich ponad 6 mln. 

Teraz usługę „Mastercard w telefonie” swoim klientom oferuje ING Bank Śląski. Będzie ona dostępna dzięki wdrożeniu rozwiązania Mastercard Digital Enablement Service, wykorzystującego technologię tokenizacji kart płatniczych. Aby z niej korzystać, klienci muszą posiadać zainstalowaną aplikację „Moje ING mobile” oraz telefon z system operacyjnym Android (minimum w wersji 4.4) i mieć aktywną antenę NFC. W trakcie realizacji płatności nie jest wymagane połączenie z internetem.

- Popularność transakcji zbliżeniowych, która stawia nasz kraj w gronie trzech światowych liderów, sprawia, że można spodziewać się dynamicznego wzrostu korzystania z płatności mobilnych – zaznacza Bartosz Ciołkowski, dyrektor generalny polskiego oddziału Mastercard Europe.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Bełcik

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / Technologie / ING stawia na zbliżeniowe płatności smatrfonem