Innowacje bez strategii

DI
12-06-2012, 00:00

Ważne dane

Zbadania przeprowadzonego przez Fundację Obserwatorium Zarządzania wynika, że aż jedna czwarta firm z sektora MSP nie wie, co może być źródłem innowacji. Pozostali innowacje postrzegają jako zakup nowych maszyn lub urządzeń. Tylko co czwarty pytany wskazał badania i rozwój jako źródło wprowadzanych innowacji.

W ramach projektu Katalizator Inwestycji.pl kilka tysięcy małych i średnich przedsiębiorców odpowiadało na pytania o rozumienie samego pojęcia innowacyjności oraz jej znaczenie dla obecności ich firm na rynku.

— Rozkład odpowiedzi wskazuje, że firmom z sektora MSP brakuje wiedzy w zakresie potencjału, jaki niesie wprowadzenie innowacji. W tym kontekście należy skupić się na edukacji i pobudzaniu innowacyjności wśród przedsiębiorców — komentuje wyniki Ireneusz Tomczak, prezes Fundacji Obserwatorium Zarządzania.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / Innowacje bez strategii