Innowacje w sporcie pomogą marketerom

opublikowano: 26-09-2016, 22:00

Technologia w służbie sportu — to motyw przewodni ostatniego w tym roku spotkania z cyklu Innovation Lab.

Innovation Lab, organizowany przez Havas Media Group, to cykl otwartych spotkań w formie prelekcji połączonych z warsztatami. Ich celem jest przybliżenie narzędzi oraz rozwiązań innowacyjnej komunikacji marketingowej. Tym razem eksperci marketingu sportowego będą odpowiadać na pytanie, które jest jednocześnie motywem przewodnim wydarzenia: „Czy technologia zrewolucjonizuje sport?”.

— Podczas ostatniego spotkania Innovation Lab w czerwcu dużo mówiliśmy o opowiadaniu angażujących, emocjonujących historii. Źródłem takich, nieraz skrajnie emocjonalnych, historii może być sport. Współczesny sport to jednak nie tylko wysiłek sportowców i ich trenerów. Na ich wyniki ogromny wpływ mają zaawansowane rozwiązania technologiczne oraz sztab ludzi od analizy danych. Widzowie zaś, uzbrojeni w smartfony i smart TV, mogą uczestniczyć w rozrywce na zupełnie nowym, wyższym poziomie.

O tym wszystkim będziemy mówić podczas najbliższego spotkania Innovation Lab — komentuje Dominik Komar z Innovation Lab. Wrześniowe warsztaty mają na celu pokazanie, że sport to tak samo optymalny kanał dotarcia do odbiorców jak promocja w tradycyjnych kanałach marketingowych. Goście będą mogli dowiedzieć się o innowacyjnym wykorzystaniu w komunikacji sportowych gier mobilnych, aplikacji do oglądania meczów czy takich, które służą do znalezienia partnera do uprawiania sportu. Spotkanie odbędzie się 28 września 2016 r. przy ul. Mysiej w Warszawie. Na wydarzenie można zarejestrować się bezpłatnie pod linkiem http://bit. ly/2ctO5rU.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Paulina Kostro

Polecane