Technologia w służbie sportu — to motyw przewodni ostatniego w tym roku spotkania z cyklu Innovation Lab.
Innovation Lab, organizowany przez Havas Media Group, to cykl otwartych
spotkań w formie prelekcji połączonych z warsztatami. Ich celem jest
przybliżenie narzędzi oraz rozwiązań innowacyjnej komunikacji
marketingowej. Tym razem eksperci marketingu sportowego będą odpowiadać
na pytanie, które jest jednocześnie motywem przewodnim wydarzenia: „Czy
technologia zrewolucjonizuje sport?”.
— Podczas ostatniego spotkania Innovation Lab w czerwcu dużo mówiliśmy o
opowiadaniu angażujących, emocjonujących historii. Źródłem takich,
nieraz skrajnie emocjonalnych, historii może być sport. Współczesny
sport to jednak nie tylko wysiłek sportowców i ich trenerów. Na ich
wyniki ogromny wpływ mają zaawansowane rozwiązania technologiczne oraz
sztab ludzi od analizy danych. Widzowie zaś, uzbrojeni w smartfony i
smart TV, mogą uczestniczyć w rozrywce na zupełnie nowym, wyższym
poziomie.
O tym wszystkim będziemy mówić podczas najbliższego spotkania Innovation
Lab — komentuje Dominik Komar z Innovation Lab. Wrześniowe warsztaty
mają na celu pokazanie, że sport to tak samo optymalny kanał dotarcia do
odbiorców jak promocja w tradycyjnych kanałach marketingowych. Goście
będą mogli dowiedzieć się o innowacyjnym wykorzystaniu w komunikacji
sportowych gier mobilnych, aplikacji do oglądania meczów czy takich,
które służą do znalezienia partnera do uprawiania sportu. Spotkanie
odbędzie się 28 września 2016 r. przy ul. Mysiej w Warszawie. Na
wydarzenie można zarejestrować się bezpłatnie pod linkiem http://bit.
ly/2ctO5rU.
© ℗