Integer najbardziej polecanym maluchem

KZ
opublikowano: 22-03-2013, 00:00

Operator paczkomatów oczarował analityków. Wśród firm z indeksu sWIG80 specjaliści wyróżnili też m.in. Amicę i Wawel.

O wskazanie ciekawych spółek poprosiliśmy w badaniu Giełdowa Spółka Roku 2012 ponad 180 analityków, maklerów i doradców inwestycyjnych. Przedstawiliśmy już faworytów z portfela WIG20 (zdecydowanym jest Bogdanka, która jednak wczoraj rozczarowała rezultatami za IV kwartał 2012 r.), i mWIG40 (tu bezkonkurencyjne okazało się LPP). W segmencie spółek o małej kapitalizacji najwięcej punktów zebrał Integer.pl, niezależny operator pocztowy, który ma ambitny plan międzynarodowej ekspansji. Analitycy, podobnie jak zarząd, są przekonani, że będzie to droga do sukcesu i pojedyncze wpadki — jak słabe wyniki za ostatni kwartał 2012 r., które tłumaczono koniecznościąponiesienia dużych nakładów inwestycyjnych — można wybaczyć, bo krakowska firma z nawiązką nadrobi to w kolejnych latach. Inwestorzy dali duży kredyt zaufania, ale ostatnio nastroje wokół akcji spółki trochę się ochłodziły — kurs po przekroczeniu bariery 200 zł zaliczył korektę. Korekta dopadła też akcje Wawelu, producenta słodyczy. Analitycy są jednak przekonani, że to tylko chwilowa zadyszka,a spółka systematycznie poprawiająca wyniki da jeszcze zarobić akcjonariuszom. Bez zakłóceń przebiega natomiast hossa na walorach Amiki, trzeciego z małych faworytów. Na uznanie specjalistów zasłużyły też Rafako (analitycy liczą na zyski z kontraktów w energetyce), Comarchu (po latach rozczarowań spółka wreszcie nie zawodzi), Asseco Business Solutions, MCI Management i Benefit Systems.

Giełdowa Spółka Roku to ranking, w którym ponad 180 ekspertów rynku kapitałowego ocenia firmy z GPW. Redakcja ,,Pulsu Biznesu” organizuje go z TNS Polska od 14 lat. Spółki oceniane są w kategoriach: kompetencje zarządu, jakość produktów i usług, sukces w ubiegłym roku, perspektywy rozwoju oraz relacje z inwestorami. Katalog „Giełdowa Spółka Roku 2012” można kupić na stronie gsr.pb.pl.

Opowieści z arkusza zleceń
Newsletter autorski Kamila Kosińskiego
ZAPISZ MNIE
×
Opowieści z arkusza zleceń
autor: Kamil Kosiński
Wysyłany raz w miesiącu
Kamil Kosiński
Newsletter z autorskim podsumowaniem najciekawszych informacji z warszawskiej giełdy.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KZ

Polecane