Internet: kampania WP przynosi efekty
Ostatnia kampania reklamowa Wirtualnej Polski przyniosła jej pierwsze miejsce w rankingu portali w kategorii znajomości spontanicznej — wynika z ostatniego sondażu OBOP. Według grudniowego badania Interbus, znajomością WP chwali się 50,2 proc. internautów, a Onetu — 47,9 proc. Po raz pierwszy WP wyprzedziła w rankingu dotychczasowego lidera. Na dalszych miejscach uplasowały się: Arena (17,7 proc.), Yahoo! (15,3 proc.) oraz Interia (15,1 proc.). W innych kategoriach nadal jednak przoduje Onet. W najważniejszej, czyli korzystania z portalu, Onet znalazł się na pierwszym miejscu (39,7 proc.), a WP zajęła drugie miejsce z wynikiem 26,8 proc. Na trzecim i czwartym miejscu ponownie spotkały się Arena (6 proc.) oraz Interia (4,5 proc.). W badaniu uczestniczyło ponad 2,5 tys. osób (tylko 250 zakwalifikowano jako internautów korzystających z portali). Według grudniowego badania, dostęp do Internetu ma 5,3 mln Polaków. MZL