Internet: Reklamy sprzętu i oprogramowania bardziej oglądane

Polska Agencja Prasowa SA
07-10-2005, 13:32

30-sekundowe ogłoszenie reklamowe w Internecie przykuwa uwagę średnio przez 21 sekund. Internauci najdłużej oglądają przy tym ogłoszenia dotyczące technologii, muzyki i spektakli - wynika z raportu agencji MarketingVox

30-sekundowe ogłoszenie reklamowe w Internecie przykuwa uwagę średnio przez 21 sekund. Internauci najdłużej oglądają przy tym ogłoszenia dotyczące technologii, muzyki i spektakli - wynika z raportu agencji MarketingVox

Według raportu, przeciętny 30-sekundowy klip reklamowy nadany w Internecie przykuwa uwagę użytkowników średnio przez 21.04 sekundy; użytkownicy Internetu są w stanie wymienić dokładnie aż 7 z 10 najważniejszych elementów takiej reklamy.

Najbardziej uważnie oglądane są klipy dotyczące oferty informatycznej - sprzętu i oprogramowania - bądź sprzętu elektronicznego. Tutaj z przekazu reklamowego użytkownicy sieci wychwytują 22.20 sekundy.

W przypadku ogłoszeń dotyczących muzyki, użytkownik ogląda je uważnie przez 22.12 sekundy, zaś dotyczących widowisk i spektakli teatralnych (także opery) - 21.45 sekundy.

Nieco mniej internautów interesują klipy dotyczące podróży, ofert handlowych, gier i samochodów. Co ciekawe, na przeciwnym biegunie znajdują się klipy dotyczące usług finansowych, które przykuwają uwagę użytkownika przez 19.14 sekund oraz porno. To ostatnie w Internecie znudziło zapewne wszystkich - erotyczne ogłoszenia oglądane są przez 12,05 sekundy, podkreślają autorzy raportu.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Polska Agencja Prasowa SA

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Internet: Reklamy sprzętu i oprogramowania bardziej oglądane