Inwazja tanich tabletów

PAP
09-01-2013, 07:07

Polski rynek podbijają tablety za mniej niż 600 zł. Sprzedawane były m.in. w Biedronce i Carrefourze. W 2012 roku Polacy mogli kupić 300 tys. takich tanich urządzeń, informuje „Rzeczpospolita”.

To wynik niskich cen, jakie zaoferowali chińscy producenci, a za nimi polskie firmy opatrujące własną marką wyroby z Dalekiego Wschodu.

Jak powiedział gazecie Damian Godos, analityk z firmy IDC, ogółem w Polsce w 2012 roku sprzedanych zostało ponad 700 tys. tabletów. Rok wcześniej - 170 tys. sztuk.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: PAP

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / Inwazja tanich tabletów