Sztuczna inteligencja i narzędzia oparte na jej algorytmach stają się coraz bardziej popularne. Wiele firm otwarcie mówi, że wykorzystywanie niektórych rozwiązań pomaga im oszczędzać czas i pieniądze. Zapraszam na podcast, w którym zapytałam przedstawicieli kilku branży, z których narzędzi korzystają we własnych firmach i czy dostrzegają zagrożenia w braku wdrażania takich rozwiązań.
Tomasz Graszewicz CEO Job'n'Joy i Shake the Cake oraz założyciel społeczności AI Wizards, opowiada o tym, czym dla niego jest sztuczna inteligencja oraz podpowiada, gdzie szukać najciekawszych rozwiązań związanych z nowościami technologicznymi.
Karol Kłaczyński, Head of Product w Brand24 podkreśla jakie zagrożenia mogą nieść ze sobą narzędzia, opierające się na algorytmach AI. Podkreśla również, jak może zmienić się rynek dzięki takim rozwiązaniom.
ChatGPT, Cupcat czy AirTable to tylko niektóre z narzędzi, które każdego dnia pozwalają osiągnąć jeszcze lepsze wyniki w marketingu. O tym, jak z nich korzystać wyjaśnia Dorota Woźniczka, Growth Managerka w agencji Tigers.
Anna Stepanów, Product Ownerka Produktu Sztuczna Inteligencja i Analityka w Bank BNP Paribas tłumaczy, jak banki, które na co dzień przechowują wiele wrażliwych danych, zwracają uwagę na ciągle rozwijające się algorytmy AI. Dostrzegają w nich duży potencjał i ogromne możliwości rozwoju w przyszłości.
Zapraszam do słuchania mojego podcastu.
Wszystkie odcinki „PB do Słuchania” są dostępne na wszelkich aplikacjach podcastowych m.in.na Spotify oraz Apple Podcast, znajdziecie je również na stronie pb.pl/dosluchania.
Goście:
1'05" Tomasz Graszewicz
14'44" Karol Kłaczyński
27'47" Dorota Woźniczka
42'14" Anna Stepanów
53'31" Zakończenie