Jak milenialsi szukają domu

opublikowano: 07-03-2016, 22:00

Młodzi Polacy zaczynają szukanie nieruchomości od przeglądania ogłoszeń na komputerze w pracy, by dokończyć tę czynność wieczorem w domu — wynika z raportu „Nowi poszukujący w internecie — kim są oraz w jaki sposób szukają nieruchomości”, opracowanego na podstawie danych portalu Nieruchomoscionline.pl oraz badań dotyczących hierarchii wartości i priorytetów pokolenia milenialsów. Osoby w wieku 18-35 lat często szukają informacji na wielu urządzeniach. Na przykład, gdy zobaczą reklamę inwestycji deweloperskiej w telewizji, by dowiedzieć się o niej więcej, sięgają po smartfon albo tablet.

— Redefinicja priorytetów, zmiana zachowań nowego pokolenia, w szczególności jego interakcji w internecie, otwierają przed pośrednikami nowy wymiar promocji usług, który polega na bezpośredniej komunikacji. Grupa wkraczająca powoli na rynek nieruchomości właśnie takiej komunikacji oczekuje. Wymaga to jednak od pośredników poświęcenia większej ilości czasu i bardziej indywidualnej aktywności. Również portale z ogłoszeniami nieruchomościowymi powinny się dostosowywać do zmieniających się wzorców zachowań użytkowników i ich wymagań. Stąd konieczność posiadania przez nie takich funkcji, jak np. dostępność oferty na każdym urządzeniu czy umożliwienie natychmiastowego bezpośredniego kontaktu z osobą odpowiedzialną za ofertę. Ci pośrednicy, którzy szybciej rozszyfrują nowe pokolenie, zyskają przewagę konkurencyjną, jaką trudno może być nadrobić — przekonuje Michał Kurczycki, prezes firmy NNV, właściciela portalu Nieruchomosci-online.pl. © Ⓟ

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Gołasa

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu